زندگی مسابقه نیست!!!!!!!!!!!

love#like#love#song#baby#

i lOvE you like A lOvE sOnG baBY

زندگی مسابقه نیست!!!!!!!!!!!

زندگی مسابقه نیست

زندگی یک سفر است

وتو  ان مسافری باش

که در هر گامش

ترنم خوش لحظه هاجاری است.

بادم زدن درهوای گذشته

ونگرانی فرداهای نیامده

زندگی رامگذار که از لابلای انگشتانت فرولغزد،

واسان هدر رود.

رورویاهایت را فرومگذار

که بی انان زندگانی راامیدی نیست

وبی امید،زندگانی رااهنگی نیست



نظرات شما عزیزان:

AMIR
ساعت9:27---29 شهريور 1392
نه
این اختلاف قدیمی
راه به جایی نمی برد
حالا بیا که عادلانه جهان را
قسمت کنیم
آن آسمان آبی بی لک برای تو
این ابرهای تشنه ی باران
برای من
جنگل برای تو
اما نسیم ساده ی عاشــــــــــــــــــــــق
برای من
دریا برای تو
رویا برای من
اصلا جهان و هر چه در آن هست مال تو
تو با تمام وجودت
از آن من


AMIR
ساعت11:54---20 شهريور 1392
لینکت کردم،لینکم کن.

فرشته ی هفت آسمان
ساعت20:50---27 بهمن 1391
مرسی گلم....لطف داری

فرشته ی هفت آسمان
ساعت23:15---26 بهمن 1391
جالبه

فرشته ی هفت آسمان
ساعت22:25---23 بهمن 1391
عزیزم خیلییییییییییی خوشکل بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, ] [ 21:25 ] [ me&you ] [ ]